Kunde: Sentralregisteret
Merkevarestrategi og reklamekonsept
Sentralregisteret er et uavhengig og felles kompetanseregister for alle som jobber i bygg- og anleggsnæringen, og ble opprinnelig startet på oppdrag fra Arbeidstilsynet i 1989.
Det nye digitale kompetansebeviset bidrar til en seriøs næring, økt sikkerhet og effektivitet på byggeplassen, og er utviklet i samarbeid med Entreprenørforeningen - Bygg og Anlegg, Maskinentreprenørenes Forbund, Fellesforbundet og Norsk Arbeidsmandsforbund.
Oslo Reklamebyrå ledet prosessen med å lage merkevarestrategi og kundeløftet "For et tryggere arbeidsliv" med alle involverte parter. Deretter utviklet vi et kommunikasjonskonsept som tar utgangspunkt i ulike selskaper og personer som har tatt digitalt kompetansebevis i bruk. Konseptet blir brukt på mange ulike flater, f.eks internt og eksternt av de ulike bedriftene og foreningene, messer, konferanser, presentasjoner, digital markedsføring og annonsering i bransjepresse.